O nas
Strona główna » O nas
O naszej firmie
Nasza firma pracuje na zlecenie Komisji Kwalifikacyjnej oraz współpracuje z Państwową Komisją Egzaminacyjną, przez co jesteśmy nastawieni na sprawne i bezproblemowe przeprowadzanie egzaminów państwowych.
Naszym głównym celem jest zautomatyzowanie przeprowadzania szkoleń i egzaminów w całym kraju, poprzez wdrożenie współpracy online, co jeszcze bardziej ułatwi klientom indywidualnym, jak i dużym firmom pozyskiwanie uprawnień SEP dla swoich pracowników.
Działamy w całym kraju, bez wyjątku. Nasz zespół szkoleniowców to najlepsi specjaliści, którzy znaczną część życia spędzili na szkoleniu innych, więc z łatwością przekazują swoją wiedzę kursantom – tak naprawdę, aby uzyskać uprawnienia SEP potrzeba tylko i wyłącznie chęci i minimum czasu, który musimy poświęcić na szkolenie i sam egzamin.
Rodzaje uprawnień uzyskiwanych na naszych szkoleniach
G1 – sieci, instalacje i urządzenia elektroenergetyczne wytwarzające,
przetwarzające i zużywające energię elektryczną
G2 – sieci, instalacje i urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło
G3 – sieci, instalacje i urządzenia gazowe wytwarzające, przetwarzające,
przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe
Proces szkolenia i egzaminowania
Przykładamy szczególną uwagę do wyszkolenia kursanta pod względem pytań, które mogą wystąpić na egzaminie państwowym przeprowadzanym przez Komisję, z którą współpracujemy od lat.
Nikt z nas nie będzie poświęcać czasu na teorie, które w późniejszej pracy zupełnie nam się nie przydadzą, więc skupiamy się na tym, żeby informacje przekazane w kursie były zwięzłe i na temat.
Nasza Komisja Kwalifikacyjna, jak i Komisja Egzaminacyjna działa w stu procentach zgodnie z prawem, które pozwala im na przeprowadzenie egzaminów państwowych.
Dlaczego my?
Znaczną przewagę nad innymi prywatnymi firmami daje nam praca na zlecenie Komisji Kwalifikacyjnej i Komisji egzaminacyjnej.
Ścisła współpraca oparta na kilkudziesięcioletnim doświadczeniu w tej branży daje nam możliwość zaproponowania klientom indywidualnym jak i firmom najkorzystniejszych cen.
Wszystko jest przeprowadzane zgodnie z prawem obowiązującym w naszym kraju. Martwienie się, czy przypadkiem za kilka miesięcy nie okaże się, że szkolenie kilkuset pracowników zostało unieważnione, a pieniądze zamrożone lub stracone można więc odstawić na bok – jako jedyni na rynku dajemy taką gwarancję.
Jak się z nami skontaktować?
Skontaktować się z nami można na kilka sposobów.
Pierwszy i najwygodniejszy to po prostu rozmowa telefoniczna.
W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić na numer podany w zakładce kontakt – z powodu natłoku pracy infolinia telefoniczna jest czynna przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu, więc o każdej porze dnia i nocy możecie
Państwo uzyskać odpowiedzi na pytania, które do nas macie. Drugą drogą kontaktu jest droga poprzez wiadomość e-mail.
W tym celu prosimy o wystosowanie odpowiedniej wiadomości mailowej i wysłanie jej na naszą skrzynkę pocztową (info@egzaminy-sep.pl).
Ostatnią i zdecydowanie najlepszą, ale też najbardziej czasochłonną drogą kontaktu jest umówienie się na spotkanie w naszej lub Państwa siedzibie firmy, po uprzednim ustaleniu terminu telefonicznie. Nasza siedziba znajduje się w Gliwicach, ale współpracujemy z firmami w każdym zakamarku Polski.